måndag 2 februari 2009

Rayman Ravin Rabbids!

rabbids_1

Ja ni gott folk. Detta verkar bli dagens kanske sista inlägg. Men men det är ju en ny dag imorgon har jag hört.

Denna dag har i allmänhet gått superfort. Och det pga diverse saker. Jag har ägnat mig lite till onknappsförlust… Ja just… Dom flesta av dom mackapärer som man kan hitta i dagens hushåll är utrustade med en sådan.

Kaffebryggare, tvättmaskin, väckarklocka osv….

Men det har jag inte uppmärksammat riktigt idag…. Tvättmaskinen laddades och kaffebryggaren likaså, men jag glömde den där lilla knappen…. Så jag fick snällt vänta ytterligare jättelänge för att få ren tvätt samt kaffe

Sen efter det så har man glömt(!!) att hänga upp tvätten… Ovanligt va? Drucken alldeles för mycket kaffe, och ja just det… Jag trynade i en timme…. Eller nä det gjorde jag ju inte… För jag/vi glömde att sätta på väckarklockan… Så vi trynade alldeles för länge! Vi trynade mellan 16:30 ca till 18:50…. Brukar inte tryna så länge…. En timme brukar räcka för oss så är vi nöjda…

Ja det ni…. Kan ni slå det?

Sen när man vaknade till liv igen så smsade man Anniz och Simon och så mötte jag upp dom utanför deras port med Bamse…. Gick genom skogen hem och sen spelade lite Rayman, därav ribrik och bild.

Rayman det är nog ett bra spel för min kära norrlänning och hennes temperament! Så vad säger du Evve? Vill du spela Rayman med mig någon dag?

Sen har jag ett förslag till Anniz och Evve om du/ni inte har något annat för dig/er…. (Och orkat läsa allt fram till detta…) I helgen… Typ fredag/lördag natt… Vad sägs om att spela tills vi stupar? Vi kan ladda med en massa onyttigt att snaska på så man håller sig vaken… Eller? Det va faktiskt F:s idé från början och jag tycker att det låter suveränt, men det är ju inge kul att sitta vaken hela natten själv…. Men men….

Nu tror jag att jag ska försöka ta mig ut med Bamse och sen sova… Det är ju Tisdag imorgon och det är nog veckans jobbigaste dag i mitt tycke!

Imorgon har jag några småprojekt som jag M-Å-S-T-E göra… För det börjar se för jäkligt ut här igen…. Så ni kan ju gissa vad jag ska göra imorgon. Samt vara social med eventuella fikagäster… Men man kan ju städa medans man är social… Eller?

Hörs i morgon!!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar