söndag 22 februari 2009

Snögubbar!

Eller ja snögubbe för att vara mer exakt! Och så här fin blev den denna gång:
P2210001

Visst vart den fin? Finaste snögubben i år! Han är kite charmig tycker jag.

Det va Jenny som fixade mun och sådana prylar. Jag byggde själva gubben.

Bra teamwork tycker jag!

Hoppas snön stannar ett tag.

P2210020

Jenny och Flizan, som såg ut som en snöboll efter en stunds busande. Men hon hade jättekul och ville INTE lyssna på någon.

Hoppas hon inte förfrös sina stackars små tassar nu bara.

P2210037

Tomas va också med ut. Och så klart Cesar. Men jag fick inte några bra bilder på honom idag. Och jag känner inte för att ta en gammal som ni troligtvis redan har sett.



Lillskrutt kom hem vid 14 rycket idag. Jag och Bamse krockade med honom och hans pappa ute på parkeringen när vi skulle på kissrunda.

Så då gick vi och mötte upp Tomas och Jenny.

Jenny va förövrigt supersnygg i håret idag. Hon passa superbra i nya hårfärgen. I mitt tycke så är det så bra att om man inte vet att hon fixat med håret så syns det inte.

Men innan vi gick ut så fikade vi lite kaffe och butterkaka som dom hade köpt med sig.

Dagen i övrigt har flytit på i stilla mak. Har inte hänt mycket idag.

Så skriver nog mera senare!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar