söndag 22 februari 2009

Hårfärgning och allmänt skoj!

Ja nu är man återigen inom hemmets fyra bekväma väggar…

Hemma hos Anniz visade det sig att dom precis är på väg att sätta sig ner för att käka middag. Vi fick smaka. Suveränt gott! Det gjorde du bra Anniz!

Sen konstaterades det att jag glömt att ta med mig en kamm med färgpensel på… Så det va bara att gå hem och hämta… Sicken tur att man inte bor på andra sidan stan, utan det är bara 3 hus emellan oss…

Men här kommer lite bilder från kvällen:

P2210001

Här har vi mattjuven Castor. Han ansåg att det som va kvar va hans!!

Men det gick vi inte med på!

P2210007

Bamse och hans kompis Simon. Undrar vad dom planerade när kortet togs. Ser inte ut att båda gott…

Men Simon ska ha en eloge för att han orkade med tre brudar som pratade hår, hårfärg och frisyrer…

P2210004

Fröken Anniz och en kopp kaffe, poserar lite snyggt!

Man måste ju dricka lite kaffe innan man kan börja med att färga hår!

Man måste vara fokuserad! Annars kan det gå åt helvete!!

P2210023

Castor hittade kartongen till hårfärgen… Åhhh vad roligt. Eller ja vi satte den på hans huvud först, men det fick jag ingen bra bild på. Men rolig va den i alla fall!

P2220040

Fiiiina läskiga Pollux måste ju få vara med på ett litet hörn också.

Fast han sket ju i oss så varför ska han få vara med nu?

Jo för att han är så ful så att han är sööööt!

Mera bilder kommer upp på BDB så fort jag bara orkar engagera mig. Ska se om jag inte orkar med att göra det på en gång.

Inser att jag inte lagt upp bild på Jennys hår men det gör jag i min BDB om ni är intresserade av att se hur det blev.

Och efter att jag lagt upp bilderna där ska jag nog göra min sambo sällskap i sängen.

Ja men kanske ska skriva lite om Siggesta också. Skrev ju inte så mycket om det i förra inlägget…

Men det va trevligt som bara den. Tårtan va riktigt suverän. Det enda som blev knas va det att jag lyckades få en släng huvudvärk av modell värre. Men jag lyckades lätta på det med en IPREN. Och när vi kom hem kastade jag mig i sängen tillsammans med en iskall handduk och somnade på två röda!

Vaknade ett par timmar senare och mådde superbra. Och det va då jag traskade med Jenny hem till Anniz. Och resten vet ni ju redan.

Måste ju även berätta att jag av min kära norrlänning fick ett hatiskt mms… Nästintill elakt… Hon kallade mig för en biatch. Va inte det elakt? Men mms:et började så här: Här får du för lattebiten, biatch….

Så jag börjar tro att jag omedvetet startat ett litet inbördes “krig”… HAHAHAHA!! Och hur tusan ska jag toppa detta då?

Hota med att min son aldrig någonsin kommer att hjälpa henne med att välja fiskar??

Nä nu mina vänner… Nu ska jag lägga upp bilder på BDB och sen ska jag röka och fundera ut hur jag kan hämnas på min kåta lappvän…. =) Humor = 0? Japp!!

//Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar