lördag 21 februari 2009

Helleu!!

Ja som ni kanske märkte så blev det inga fler inlägg igår. Fick jättetrevligt besök av Herr Migrän, så jag jag låg i sängen resten av kvällen. Ja jag tog en snabb runda med hunden vid 21 rycket.

Men men… Hur som haver… Idag känns det bättre i huvudet. Känns inte som att det håller på att explodera längre. Så vi får se hur det är senare.

Idag ska man iallfall ut till svägerskan i Siggesta. Hom fyllde år i Tisdags. Så vi ska dit och ge present och fika lite. Och träffa den lilla prinsessan. Så nu på morgonkvisten har man slagit in paket.

Efter Siggesta ska jag förhoppningsvi med Jenny upp till Anniz. Anniz den snälla människan ska hjälpa Jenny med hårfärgningen. Så kameran ska med upp. Måste ju få en före och efter bild på Jenny. Eller hur?

Sen vet jag inte vad som kommer att ske förövrigt. Men det kommer att märkas.

Skriver mera när vi kommit hem från Siggesta.

//Take care!

1 kommentar:

  1. Absolut. :) Jag tvingar dig inte testa salladen :) Men du kan ju :) Bakpotatis är ju mumsigt gott det också så !

    SvaraRadera